Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

اعتراف...

 

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم  

 

 تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم 

 اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم 

 تو را برای دوست داشتن دوست می دارم تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم 

 تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم 

 برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه 

 تورا به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم 

 تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم 

 

 

 (منبع: نمی دونم)

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آذین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

تو را دوست می دارم که دوست داشتنی ترینی
تو را دوست می دارم که معنای دوست داشتنی
تورا دوست می دارم که آموزگار دوست داشتنی
تو را دوست می دارم که...

خسرو سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://http:/www.tanki2.blogsky.com

شکسپیر میگه همیشه به کسی فکر کن که دوست داره نه به کسی که تو دوسش داری...
اصلا بمن چه مگه نه نکیسا :)

واقعا همچین حرفی زده...

خسرو چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

حتما زده دیگه...
خودم پیشش بودم

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

honey never stop writing,you are a great actress and agreat poet but not a white one

نکیسا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://hotchocolate.blogsky.com/

بچه ها این که شعر من نیست...

سعید شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://shakhsefid.blogfa.com

اگر«دوست داشتن» آدم بود حتما از اینکه این همه درموردش حرفهای متفاوت می زنن نمی دونم چه حالی می شد. فکر کن اگه خودت «دوست داشتن» بودی از حرفهایی که مثلا خودت در موردش زدی خوشحال می شدی؟ اگر این طور باشه خوش به حال جفتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد