Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

 

 

...باران پنجره ی تب کرده ام را شست...  

 

                                                                         افسوس...عطر ترا پاک خواهد کرد...  

 

 

 

 

  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.tanki2.blogsky.com

عطری که قرار باشه با بارون پاک بشه... همون بهتر که پاک بشه

شاید ایراد از مارک عطر باشه..

آذین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

مرا بسپار در یادت به وقت بارش باران

سعید پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://shakhsefid.blogfa.com

احساس برانگیز است.
اما از آن نوع احساساتی که در من نیست. پس نمی دانم چه بگویم!

محمد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

وقتی که بارون میزنه به شیشه ی اتاق من عشق تو در بر میگیره کل تن و وجود من

massoud شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ

arz shavad ke....
bazia.....
pa berahne midooan too kare adam....
oonam az noe DEHATISH....
mifahmi ke
did you get me honey?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد