Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

امروز اول بهار ..

تعبیر همه ی خوابهای من شدی و بهار شد ..
نظرات 3 + ارسال نظر
آلا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://binahayatha.blogsky.com

بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید...

زندگیتون بهاری آقای نکیسا وبلاگتونو دوست دارم مرسی

آذین شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

ای واااااااای نکیسا تو کی آقا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما ۱ قرارایی داشتیم یادت که نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره...با موبایل تایید کردم نتونستم چیزی بگم

آذین شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

من می دونم بهار کی میاد
هر سال چند بار ...
وقتی صبح...چشمهات رو توی چشمهای من باز کنی

بهارت مبارک عزیز دلم
امیدوارم همه لحظات امسال و هر سالت بهاری باشه

عزیزم چرا شعر خودم رو تحویل خودم می دی آخه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد