Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

Art..Cinema..Love..Life

می خوام از امانتی بگم...که از همون روز ازل...هیچکی زیر بارش نرفت..جز خودم..

Breaking news‌‌‌

‌خبر فوری 

 

به علت بی جنبه بودن بعضی دوستان  

 پست قبلی پاک شد... 

 

دوستان که نظر می دن لطف کنن اسماشون رو بنویسن  

 

تا با این بی جنبه ها بیشتر آشنا شیم 

 

جالبه که ذهنا همه منحرفه... 

 

من از چی میگم و بقیه چی برداشت می کنن !!!!!!

رد پای دیشب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به من نگاه کن..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اعتراف...

 

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم  

 

 تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم 

 اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم 

 تو را برای دوست داشتن دوست می دارم تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم 

 تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم 

 برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه 

 تورا به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم 

 تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم 

 

 

 (منبع: نمی دونم)